آپتامیل خوبه یا نان برای وزن گیری بچه؟

۷ پاسخ

آپتامیل به شیرمادر شبیه تره

دکتر میگفت همشون وزن دهیشون یکسانه

آپتامیل پرونترا

هردو خوبه،ببین کدوم به بچه میسازه

از الان شیرخشک

دکتر بمن گفت نان سنگینه برا بدو تولد
گیگوز رو بهم پیشنهاد داد ک راضی ام بودم

نان...

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ روزهای ابتدایی تولد