۱ پاسخ

منم دارم اپتامیل ۱ میدم.تا دو ماهگی بدم ببینم ایشالا چطوری جواب میده.البته.تصمیم گرفتم بعد دو ماهگی ایشالا شیر بز بدم ب بسرپ.شیر خشک ندم کمکی

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ مامان فنچ روزهای ابتدایی تولد
مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی