۳ پاسخ

منم از اول بارداری همینجوری میدیدم الان یه هفتس که دیگه نمیبینم ، فکر نکنم لکه باشه

لکه بینی خیلی خفیف میتونه طبیعی باشه استراحت کن
هماتوم نداری؟

شیاف میذاری؟

سوال های مرتبط