۲ پاسخ

من سزارین شدم ولی از کسایی که طبیعی بودن شنیدم ترشح صورتی داشتن و دردهایی که میگرفته و ول میکرده و کم کم تحملش سخت میشده و شدید

ان اس تی چیه

سوال های مرتبط