۷ پاسخ

یک هفته زود تر حساب کن

دکتر من گفت هیچ دلیلی نداره برای سزارین زودتر از 39
برای من گذاشت دهم اردیبهشت انشالله
سزارین دوم هستم

بعضی از دکترا تا ۳۹ هفته نگه میدارن اگه شرایط نرمال باشه

حساب کن دیگه دو هفته زودتر چون ان تی ۴۰هفته حساب کرده میشه ۱۲اردیبهشت

پنج هفنه دیگه حدودا
سزارین ۳۸هفته انجام میدن

دکتر من دو هفته زودتر از تاریخ ان تی سزارین میکنه

۲ هفته زود تر

سوال های مرتبط