۲ پاسخ

از سه ماه و نیم میگیرن دستشون ده ثانیه نگه میدارن بعد چهار ماه دیگه کامل دستشون میگیرن

در واقع بگیرن و ول نکنن

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی