۱۱ پاسخ

منم فهمیدم‌بی قرار بچه مال گرسنگی شیرم کمش دو روز شیر خشک میدم اروم میخاب تکونم نمخوره

من شیر خشک کمکی بهش میدم مثلا در روز سینتو بهش بده شب شیر خشک بزن براش شیر خودت مقوی و بهتره یهوی نگیرش از بچت ای نفخ و چیزا ۴۰ روز بگذره عادت میکنن بعدشم سوپ ک نفخ نداره حتما حبوبات ریختی داخلش پرهیز کن تا بچت یکم بزرگ تر بشه

عزیزم عیب نداره بیشتر بچه ها کلا عادتشون گریس
قدر شیرتوبدون و بهش بده بچه شیرخشکی خیلی عذاب داره کلی اذیت میشی من تجربه کردم تازه هزینشو ک نگم برات

کی گفته شیر خشک بدی نفخ نمیکنه؟این اشتباهو نکن

من از روز دوم شیرخشک دادم...
زنداییم دکتره ، گفت شیر مادر ۱۰ روز اول مهمه و حاوی انتی بادی... بعدش بیشتر آب هست... خودشم ب بچش زیاد شیر نداد .. شیر خشکی هست بچش. ۳ ماهشه

والا من چقدر سختمه برا شیردهی چون بدنم بشدت دردمیکنه ولی دوست دارم شیرخودمو بدم کنارش شیرخشک میدم وقت هست از شب تاصبح سینم دهنشه

درسته اذیتع ولی. مهم اینه شیر مادر مقوی ترع انتی بادی میسازع ک باعث میشه مریض نشع

ربطی نداره عزیزم قطره دایمیتکون بخر هر۸ساعت بهش بده عالیه خودتم هرچی میخوری بعدش چایی نبات بخور و کمی عرق نعنا ولی خب حبوبات ک نفخ داره یا قورمه سبزی خوب نیس

عزیز دلم دختر منم این جوری بود
هر کاری کردم شیر خشک نخورد
کلا مدلش کولیکی بود انواع اقسام دکترا بردم و داروهای خارجی و ایرانی دادم تا ۳ سالگی گریه میکرد الانم خیلی ضعیفه و بد غذا

کار خوبی میکنی، هیچی ب حال خوب بچت نمیشه

منم دلم میخاد شیرخشک بدم همش دلدرده ولی شوهرم اجازه نمیده

سوال های مرتبط