منم همه چی میخورم جز حبوبات اگ غذای نفاخ بخورم بعدش عرق نعنا میخورم
پریشب ماکارانی خوردم سینه هام پر شده بود
خودت عرق نعنا بخور بعد غذا به من میگفتن دمنوش نعنا بخورم اثرش بهتره امتحان کن جفتشو
میوه هم فقط سیب میخورم
گاهی کلوچه یا شیرینی میخورم
بعد بین دو وعده حالا هر چی ک میخورم حداقل یه ساعت فاصله هس
مایعات با غذا نمیخورم
صبونه کره عسل،نیمرو،کره پنیر
نهار گوشت (گوسفندی،مرغ یا بوقلمون)لای برنج ،
یا همونو با الو بخارا حالت خورشتی بدون هیچ ادویه
شام کاچی ،کوکو سیب زمینی و کتلت
من سرپسراولم اونطوری بودم انقدچیزی نخوردم همشوازبدنم کشیدم عین مرده هاافتادم زمین جونی برام نمونده بود ولی این سری اینکارنمیکنم اصلأ
چیزای خیلی نفاخ مثل حبوبات و سبزیجات خام اصلا نخور
قطره دایمتیکون بده هر ۸ ساعت ۵ قطره
نزار یبوست بشه،حتما خودت چیزایی مثل آب هویج بخور که هم شیرت زیاد کنه هم نزاره یبوست بشی
گریه هم احتمال داره کولیک داشته باشه
من همه چی میخورم، مگه دارو نمیدی واسه کولیکش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.