عزیزم بهش بی بی کر نمیدی من از اول که به دنیا اومده بود دختر میدادم مال نفخ و کولیک و پی پی کردنه . پنبه و یکم بهش روغن بادوم بزن یواش مقعدشو چرب کن شکمشو دور نافشو ماساژ بده . دکتر به من رول میرابل داد مال نفخ و کولیک دو تا دو نافش میزنم خیلی موثرهه .
عرق نعنا بهش بده
من به توصیه دکتر دادم
ان شاالله رو بچه شماهم جواب باشه
دکتر بمن گفت یکم نباتو با آب جوش حل کنم بعد با عرق نعنا قاطی کنم بدم نفخو دلدردو کلا از بین میبره
فقط بعدی که دادی حتما همون مدلی که آروغشو میگیری تلاش کن که نفخشم بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.