۲ پاسخ

نه عزیزم دوباره باید ببری چکاب ولی اینکه بازهم بده دیرتر ببرش گلم

کافی که نبوده ، چون منم همین شرایط رو داشتم دوباره رفتم دکتر گفت هنوز با دوز بالا ادامه بده
محض احتیاط دوباره ازمایش بده که تکلیفتو بدونی

سوال های مرتبط