۳ پاسخ

باید تا دو سالگی یک روز در میون بدی. فوق تخصص اینطوری میگه

دکترگفت بهم هفته 2بارهربار1سی سی

من از روزی که به دنیا اومده بهش ویتامین د۳ ۱۰۰۰ دادم.الان با توجه به سن و وزنش نیم سی سی میدم روزانه(جز روتین داروییشه)
ولی خب ازمایش هم ندادم نمیدونم چنده

سوال های مرتبط