۴ پاسخ

منم یه سینه ام شیر داشت ب زور قرص ها شیرافزا همونو میگرف ولی رفلاکس نفخ کولیک اونقدر بچه اذیت شد وزن نمیگیره دکتر بردم چند بار چند تا شیر خشک عوض کردم اونقدر جیغ میزد صداش افتاده غذا هم که اشتهام افتاد روزی یک وعده به زور تونستم بخورم همش بچه بغلمه شیر نمیاد در حد آب فشار میدم میاد یه قطره دخترم نمیگیره میخام اعصابمو اروم کنم نمیشه

هویج بخور زیاد میشه

منم همین مشکلو دارم انقدم شیرم کم شده ک نگم😕
الان نمیدونم شیر دوش برقی بدوشم دوباره زیاد میشه بریزیم تو شیشه بهش بدم یا نه 🙁

مگه شیشه میدی؟

سوال های مرتبط

مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی