۵ پاسخ

نفخه

چیزی نیست سردیت کرده. نگران‌ نباش

شاید سردیت شده چای نبات بخور

عزیزم باقالی توی دوران بارداری خوب نیست

یکم‌چایی نبات بخور

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری