امکان عفونت هست عزیزم
نباید نگهداری و دیر بری اصلا
ادرارتووو زیاد نگه ندار
برای منم سواله
مخصوصن وقتی شب تا صبح نمیرم دستشویی
در روز بعد هر بار دستشويي كامل بشور اون قسمت و اگه دستشوييم نداشتي بشور بعدش با حوله نرم خشك كن
خطر عفونت ادراري زياده
ادرار اصلا نبايد زياد نگهداري فشار مياد ب مثانه از اونور عفونت ادراري ميگيري خداي نكرده
منم اینجوریم بیشتر واسه اینکه ادرارمو نگه میدارم
امکان داره برا عفونت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.