۷ پاسخ

امکان عفونت هست عزیزم
نباید نگهداری و دیر بری اصلا

ادرارتووو زیاد نگه ندار

برای منم سواله
مخصوصن وقتی شب تا صبح نمیرم دستشویی

در روز بعد هر بار دستشويي كامل بشور اون قسمت و اگه دستشوييم نداشتي بشور بعدش با حوله نرم خشك كن
خطر عفونت ادراري زياده

ادرار اصلا نبايد زياد نگهداري فشار مياد ب مثانه از اونور عفونت ادراري ميگيري خداي نكرده

منم اینجوریم بیشتر واسه اینکه ادرارمو نگه میدارم

امکان داره برا عفونت باشه

سوال های مرتبط