۸ پاسخ

لیموشیرین و مایعات درکل خوبه

زادیتن هم میدم واسه ابریزش و حساسیت و..

پلاژین باعث خلط والتهاب بیشترنئو تادین بده بخور سرد بذار براش
سوپ
اب پرتقال
چایی نبات
لیمو شیرین
اب هویج اب سیب
عدسی

سیتیزن

نئوتادین برا خارش چشم و آبریزش بینی خوبه

برای بعضی بچه ها پلارژین ج نمیده کوریزان هم خوبه مایعات سوپ انشالله زود خوب بشه

تصویر

شربت نیوتادین. برای آبریزش بینی بهش بده

عدسیییی خیلی خوبه با پیاز

سوال های مرتبط