ببخشید ولی نه بازم هر چی سلیقه تونه
عزیزم بنظرم اسمی به دلتون نشسته یا خودتون دوسش دارین از کسی نپرسین چون سلیقه ها متفاوت واقعا حتی تا لحظه به دنیا اومدن به اطرافیان نگین یچیزی میگن دلسرد یا گیج میشین تو انتخاب
ایرن تو ترکی ب معنای چندشه
عزیزم ازبین اسمای جدید هرچی که دوس داری بزار اسم قدیمی مثل صغرا سکینه اینا برای بچه های الان مناسب نیست فقط بقیه اسما هرکدوم قشنگی خودش روداره اینجا سلیقه ها متفاوته هرکی یه نظری داره من خودم ایرن رو میپسندم خودم اسم دخترم سارینا میخام بزارم برای اونم نظر پرسیدم هرکی یه چیزی گفت😂
نه اصلا
نه.
خیلی اسم قشنگی یعنی دختر آریایی.
بزار ایرانا
نه عزیزم چون تو انگلیسی معنی آهن میده
انگار اوای خاصی نداره اگه دوس داری بذار ایران خیلی خوشگلترم هست
نه قشنگ نیس
مخصوصت از لحاظ تلفظ با گویش ها و زبانای مختلف
حتی تلفظش ب زبان انگلیسی
نه اصلا
نه بازم بگرد
من ایرن رو واسه پسر شنیدم
نه زیاد بنظرم
نه اصلا
نه ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.