۴۴ پاسخ

کلوتریمازول و هیدروکورتیزون قاطی کن بزن

روغن جامد

فقط پودربچه

روغن زرد بزن

فقط پودر بچه بزن بچه من چند روز درگیرش بودم فقط پودر بچه خوبش کرد

روغن نباتی بزن

باید هوا بخوره

فقط روغن نباتی یعنی دختر من چنان سوخته بود داغون دو بار زدم خوب خوب شد

پودر بچه بزن زودی خوب میشه

روغن نباتی بزن عزیزم

کالاندولا بزن .روغن جامد بزن

روغن نباتی بزن زود خوب میشه

فقط روغن خوراکی معجزه میکنه

عزیزم یه پماد معرفی میکنم آب رو آتیش پسر منم سوخت هیچی خوبش نمیکرد تو تاپیکامم هس عکسش
پماد سوختگی مینو عالی روغن ماهیه سریع خوب میکنه ارزونم هس

هر بچه ای پوستش فرق داره
پسر من وقتی باسنش میسوزه فقط پودر تنها میزنم زخمش هی خشک میشه
تو هم امتحان کن با آب خالی بشور شامپو و پوست و نازک می‌کنه
بعدش خشک کن پودر بزن زیاد پوشک کن
چند بار تکرار کن خوب میشه
تا دستشویی مدفوع کرد سریع عوض کن
باز با آب خالی بشور تکرار کن

هیدروکرتوزون با آ د مخلوط کن و بزن

آلفا بزن ضخیم بزن

پماد بی بی اسکین دکتر اهورا رو پسر من خیلی جوابه

سودوکرم بزن

گل سرشوربکوب له له کن بکن تونمکدان بعدباروغن نباتی همه جاش چرب کن بعدباگل سرشورکه کردی تونمکدان به پاش بزن مامی بکن چندباردرروزهی بازکن وبشوربازاینکاروتکرارکن خوب خوب میشه

هیدروکورتیزون و کلوتریمازول استفاده کن
هیدرو کورتیزون رو سه روز بزن اما اون یکیو تا موقعی ک خوب بشه استفاده کن زیاد نشور بدن بچه رو
دستمال مرطوب استفاده نکن براش پنبه رو با آب ولرم بشور نمدار کن بدن بچه رو با پنبه تمیز کن مای بیبی نبند تا چند روز بدن بچه هوا بخور خوب بشه از کهنه بچه استفاده کن براش طی چند روز خوب میشه بدن بچه یا به دستمال مرطوب حساسیت نشون داده یا مای بیبی ش بهش نمیسازه

شربت آلمینیوم ام جی بزن عالیه زود خوب میشه اگر فکر میکنید از دندونشه

کلوتریمازول بزن
وقتی دونه دونس یعنی قارچه

این دوتارو قاطی کن با هم بزن...پودر بچه هم بزن

تصویر

نه هیچی نزن،فقط آردن روغن کبد ماهی بگیر عالیه

تند تند با شامپو بچه بشور ازادش بزارن پماد اردن بزن

برا دختر من روغن حیوانی خیلی خوبه
با شامپو اروم بشورش روغن بزن کلی

بازش بزار چند روز کهنش کن ،با زینک فریز بزن خوب میشه

چقد زشت
عکس جا خصوصی بچه را منترش میکنی
خجالتم خوبه

تا چند روز پوشک نکن

هیدروکروتیزون

با صابون اصلا نشور فقط اب خالی دستمال مرطوبم نزن ان ان بزن براش بعدم التهابش کم شد پماد بی بی فرست

من پسرم یه مدت به مای بی بی حساسیت داد مولفیکس خریدم ولی حساسیتش خوب نشده بود یه ماه درگیر بودم هر چی فکر کنی زدم ماستلا واسه پیشگیریه نه درمان سودوکرم یه قوطی تموم کردم کالاندولا روغن نباتی با صابون و شامپو و همه چیز شستم اخر دوستمون داروخونه کار میکنه یه کرم دست ساز داد مثل معجزه با یه بار خوب شد😂

اینم بگم کالاندولا وان ان وزینک اکساید هیچی تاثیر نذاشت

پماد اد بزن من میزنم سریع خوب میشه

خوراکش آلفاست
بزن تا شب خوب میشه

پسر من اون هفته از اینم بدتر بود خیلی افتضاح خییییلی
پماد اردن زردگرفتم دو سه بار زدم کاملا خوب شد

دختر منم اینجوری شد باشامپو بچه شستمش
دوروز سودوکرم زدن نداری بجاش همون زینک اردن بزن
بعدش کالاندولا و الفا زدم
پماد الفا ترمیم کنندس
ببین چی خورده حساسیت داده دختر من دوغ خورد اینجوری شد
روغن جامدم خوبه

مال پسر منم دیشب اینطوری شد کالاندولا زدم تا صب خیلی بهترشد

مومتازون بزن

پماد سوختگی 123ماستلا بگیر بزن یه روزه خوب میشه

ماما بی بی

با شامپو بچه بشور و کالاندولا بزن زود خوب میشه

پماد ان ان بزن

سوال های مرتبط