۸ پاسخ

به به چقد خوشگله شکوفه درختا

چوخ گوزلدی

آخ آخ جای منم یه نفس عمیق بکش😍

بهبهه قیز بورا هارادی؟ 😍😍

خیلی قشنگ که😍

اون کیه اونجا نشسته شاش میکنه

بخدا اینجایی که الان هستی از همه جا با کلاستره
من آرزومه برم حتی تو روستا زندگی کنم
بخدا دنیای طبیعت خیلی قشنگتره
اگه الان در این مکان هستی جای منم یه نفس عمیق بکش

البته که قشنگه همه آرزوشو دارن دهتر اون هوا رو نفس بکشن

سوال های مرتبط