۳ پاسخ

سلام عزیزم چند آزادسازی تستت مثبت شد؟

سلام فاطمه الهیی ک باردارباشی
منم امروز روز نهم ک ازادسازی زدم..و هیچ علایمی ندارم..دریغ از انقباض...

من روز ۲۰ دورم ازمایشم مثبت شد ولی بیبی چک منفی چون مقدار بتا خیلی کمه

سوال های مرتبط