۳ پاسخ

۱۴ آزادسازی بزن نه زودتر...
فردا صبح بزن جواب قطعیه

منم ۱۳ ازاد سازی ام بی بی منفی شد و هیچ علائمی ندارم ، یعنی امیدوار باشم ؟ شما باردار بودید

من وقتی میزدم برام منفی میشد عزیزم اما همه یکی نیستن انشاالله که جواب بگیری

سوال های مرتبط