من هیچ علایمی نداشتم
خونریزی و لکه بینی من داشتم . با شیاف و استراحت و دارو جذب شد
من اصلا علائم نداشتم دكتر تو سونو فهميد ك يكم خون روي جفت هست البته نميدونم هماتوم هست يا ن ولي بهم شياف و اسپرين داد
بارداري كلا عجيبه هروزش
هفتت که بالاست اگه از اول نداشته باشی جذب میشه
لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.