علائم داشتن هماتوم چیه!؟
سونوگرافی جایی باز نیست برم😔🤦🏽‍♀️

۵ پاسخ

من هیچ علایمی نداشتم

خونریزی و لکه بینی من داشتم . با شیاف و استراحت و دارو جذب شد

من اصلا علائم نداشتم دكتر تو سونو فهميد ك يكم خون روي جفت هست البته نميدونم هماتوم هست يا ن ولي بهم شياف و اسپرين داد
بارداري كلا عجيبه هروزش

هفتت که بالاست اگه از اول نداشته باشی جذب میشه

لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزههایخدا🤰🏻 مامان معجزههایخدا🤰🏻 ۴ ماهگی