خانوما از علایم داشتن قند بارداری چیه !؟

۴ پاسخ

اگر چیز های قندی و شیرین بخوری دهنت خشک میشه بعدش و احساس کم آبی داری
شبا هم همش تشنه میشی
من که اینجوریم

شاید علائمای مثل کم ابی که همیشه تشنت باشه ولی خیلیا هم اصلا این علائم ندارن و علائم قطعی محسوب نمیشه ولی من خودم اینو واقعا اعتقاد دارم و تو خیلیا دیدم ک علائم قطعی دیابت هست اونم میل به شیرینی جات اکه خیلی ب شیرینی جات علاقه داری یعنی دیابت داری من اوایل قندم بالا بود و خیلی شدید هوس شیرینیجات میکردم ولی الان زیاد هوس نمیکنم و قندمم پایین اومده

ممکنه بدون علامت باشه

سوال منم هست چون دیروز آزمایش قند دادم حالم بعد خوردن محلول خیلی بد شد سر درد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته چهلم بارداری
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی