سلام خانوما
علائم قند بارداری چیه ؟؟؟

۷ پاسخ

هیچی باید ازمایش بدی.علائم نداره هرکی میگه تشنه بودم یا شیرینی میخاستم‌چرته. من‌خودم دیابت بارداری گرفتم میدونم

علائمی نداره فقط وقتی قند داشته باشی جنین تو محیط سمی رشد میکنه اگه قندت بالا بوده ی دستگاه بگیر خودت هرروز تو خونه قندت و بگیر رژیم غذایی هم تاثیرگذاره،ب من که دکتر قرص هم داد

افزایش وزن در بعضی مواقع طبق گفته ی مرکز بهداشت

من هنوز آزمایش ندادم تا کیی وقت دارم

من علائم نداشتم از آزمایش فهمیدم

علائمی نداره
با آزمایش مشخص میشه

هیچی با آزمایش مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد هفته چهلم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری