سلام‌مامانا علائم قند بارداری چیه؟

۴ پاسخ

من هیچ علائمی نداشتم

من خیلی بدنم میخارید مخصوصا بعد صبحانه
خیلیم تشنه م میشد

ورم زیاد ، سرگیجه های یهویی و کم، اضافه وزن بیش از حد و..

ازمایش گلوکز ندادی؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👣💙 مامان امیرعلی👣💙 ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته چهلم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی