علائم قند چیه؟

۸ پاسخ

شیرینه😂بستگی داره کله بخای یا خورد شده

من قند خیلی بالا بود در حدی که بستری شدم ولی هیچ علام نداشتم تا با آزمایش فهمیدم

ممکنه هیچگونه علائمی نداشته باشی

تشنگی زیاد و خشکی لب .عطش زیاد

گاهی بی علامتم هست

تاری دید گزگز پاها اگ گشنه بشی احساس میکنی بدنت بی حال شده

تکرر ادرار
میل به شیرینی جات

تاری دید

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ ماهگی
مامان امیرعلی👣💙 مامان امیرعلی👣💙 ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری