سلام. علایم قند تو بارداری چیه ؟

۳ پاسخ

هیچ علائم نداره من تو ازمایش متوجه شدم

علاعم نداره با ازمایش مشخص میشه

من علائم خاصی نداشتم ،با ازمایش ناشتا و دو ساعته مشخص شد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👣💙 مامان امیرعلی👣💙 ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی