سلام. خانما علائم قند چیه

۴ پاسخ

من. اخرخرداد ازمایش قند دادم قندناشتام 63بود قند یک ساعته 135قنددوساعته 117امکان داره الان قندداشته باشم

تشنت میشه زبونت خشک میشه
مدام هم میری دستشویی

نمیشه به علائم زیاد اعتماد کرد باید تست داد مخصوصا تو بارداری
اما معمولا تکرر ادرار خشکی دهان سر گیجه و سر درد تاری دید گرسنگی

تند تند دستشویی میری زیاد آب مینوشی

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان هیرادِ

 مامان😍 مامان هیرادِ مامان😍 ۹ ماهگی