علائم قند خون بالا چیه؟؟

۳ پاسخ

من چند وقته میل ب شیرینی شدید شد و همشم دهنم‌خشک‌میشه و تشنم میشه و تکرار ادار هم‌دارم شدید نمیدونم از خود بارداری یا چیز دیگ

همش دهنت خشکه اب زیادمیخوری
وقتی چیزای شیرین میخوری هردیقع بایدبری دسشویی

توی ادم عادی تکرر ادرار و عطش و میل بیشتر به شیرینی، ولی نمیدونم توی بارداری اینا همه ممکنه باشه بدون علت قند

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد