خانما علایم فشار خون بالا تو بارداری چیه ؟

۴ پاسخ

کف دست وپام خیلی میسوزه هرسری میرم دکتر فقط میگه رژیم بگیر قبل غذا 5واحد میزنم

اصلا شیرینی جات نمیخورم ناشتام میره بالای 100بعدنهار وشام نزدیک 200

من دیابت دارم هرچی هم رعایت میکنم انسولینم استفاده میکنم بازم جواب نمیده

خوب فشارخونتو هی چک کن دیگه پیداست

سوال های مرتبط

مامان آريــــــا🩵 مامان آريــــــا🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۲ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی