علایم فشار بالا توی بارداری چیه

۵ پاسخ

فشار بالا اگه همراه با تاری دید و سردرد و احساس جرقه جرقه زدن تو چشم و ورم ناگهانی و شدید صورت و دست و پا باشه خطرناکه علائم مسمومیت بارداری هس

والا شاید هر کی با هر کی فرق میکنع
ولی من..
فشارم بالا بودنی سر درد میگیرم. و تپش قلب شدیدد

سردرد تاری دید

من بی حال میشم تپش قلب میگیرم
همون موقع فشارمو میگیرم ۱۳ هس
اینه علائم‌من

سردرد ورم تاری اینارو من دارم فشارمم بالاست

سوال های مرتبط

مامان آريــــــا🩵 مامان آريــــــا🩵 ۱۱ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی