علائم فشار بالا چیه؟؟؟؟

۴ پاسخ

من دست و پام ورم کرد و کف پاهام با نافم میسوخت

سردرد تاری دید سرگیجه من چندین بار بخاطر فشارم بستری شدم

سردرد ،تاری دید، ورم زیاد

فشار بالا برا من سرگیجه بود و تپش شدید قلب

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان آريــــــا🩵 مامان آريــــــا🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۱ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی