مامانا علائم قند بارداری چیه؟

۴ پاسخ

من دهنم خشک میشد یه خورده
ولی نمیدونستم تا موقعی که ازمایش قند سه مرحله ای رو دادم
قند ناشتا و دوساعته بالا بود
دکترم منو فرستاد پیش متخصص پره ناتال
اونجا گفتن دیابت دارم و بستریم کردن
دیگه الان انسولین میزنم و گلوکومترم خریدم تو خونه قندمو میگیرم

ممکنه بی‌علامت باشه.ازمایش بده

مایع دوره جنین زیاد میشه

من که علایمی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته چهلم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی