شما این هفته آینده باید آزمایش قند بارداری بدی متوجه میشی قند داری یا ن من خودم افت قند داشتم فکر میکردم قند دارم شانس آوردم بچم چیزیش نشد افت قند با قند بالا هیچ فرقی نداره باهم لنتی 😅🤣
تشنگی تاری دید
بی اشتهایی یا پراشتهایی میل شدید به شیرینی جات
آزمایش قند بده ناشتا معلوممیشه
علائم نداره و متفاوت آزمایش باید بدی
علائم زیادی نداره عزیزم باید آزمایش بدی فقط
باید خیلی بالا باشه که علائم بده
میگن خشکی دهان
اونایی که دیابت بارداری داشتن تو گهواره گفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.