مادرا من از دیشب تاری دید دارم طبیعیه؟

۸ پاسخ

نههه برو دکتر

اگر ادامه دار بود برو چکاپ شو

عزیزم اینو بخون شاید به دردت بخوره🪷 تو علائمت هست ولی چگونگیش گاها نیاز به بررسی بیشتر داره

تصویر

قند داری برو چکاپ

منم گاهی اینجوری میشدم ویتامینت شاید کمه ولی کلا تو حاملگی چشمای آدم ضعیف میشه

احتمالا برای فشارت پایینه عزیزم
برو دکتر چک کنه

فشارتو حتما چک کن

شاید بخاطر فشار برو دکتر چک بشی خدای نکرده مشکلی نباشه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته چهلم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی