به نظرم اصلا خاص نیست با هوش مصنوعی میشه درست کرد عکس معمولی
والا که ارزش نداره چه خبره
قشنگه عزیزم ولی جاهای دیگه هم سر برن اگه همه جا همین قیمت بود یا تفاوت قیمتشون کم بود این رو انتخاب کن چون واقعا قشنگه
من پسرم رو تهران میبردم واسه ماهگرداش ورودی نداشت هر عکسی با چاپ ۴۵۰. الان یک ماهه نبردم شاید گرون کرده باشه
هزینه ش خوبه شیراز بیشتره
معمولا فایل رو پول نمیگیرن
یکم گرون میگیره اما خیلی دکورش خوشگله
من برای هر عکس ۶۵۰ تومن دادم
دکورش عالیه.الان نماد ایران ترند شده تو تم عکاسیا...قیمتشم فوق العادس.اینجا من شب یلدا هزینه هر فایل عکسو ۸۰۰ تومن دادم که خب چاپشون هم هزینه جدا داشت.احتمال آتلیه تخصصیه یا باغ و عمارت داره که هزینه وردی میگیره
اره خوشگله
هزینشم خوب گفته من برای بارداری رفتم هم ورودی هم هزینه عکس با هم ۳تومن شد
من اتلیه یگانه برا یلدا بردم پسرم قیمتش خوبه
سلام عزیزم کجای اصفهانه؟
میشه شماره و آدرسش رو بگی؟
دکورش قشنگه
خوشگلها ولی برا ۴ تا عکس انقدر هزینه کنم🥲
وا من نمیدونستم جدامیگیرن مگه نباید فقط پول عکس گرف،ورودیه چی
از یه نمای دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.