۴ پاسخ

خیلی وقته که حضور خدا رو حس نمیکنم...

الهی آمین
نترسین خدا بزرگه، نمیتونه هیچ غلطی بکنه

خبر چی؟

الهی آمین

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی