۵ پاسخ

عزیزم این اضطراب جداییه و تو این سن طبیعیه
این نشونه خوبیه و یعنی دلبستگی ایمن شکل گرفته با شما
ولی یه کم سخته باید زمانش بگذره
تا ۱۸ ماهگی کامل برطرف میشه به طور نرمال
خیلی ها هم زودتر برطرف میشه
دختر من الان خیلی بهتر شد

پسر منم همینطوریه یکم نسبت به قبل بهتر شده کاملا عادیه تو این سن این رفتار خداروشکر ارتباط رو خوب فهمیدع

فقط باید زمانش بگذره

پسرمن تازه خوب شده صبور باش زیاد ببرش این ور اون ور حتی پارکم ببری خوبه روابط و میبینه خوشش میاد

زود زود ببرش بیرون حتی شده برو مثلا جایی چن‌روز بمون که به جمع بیرون عادت کنه البته طبیعیه تو این سن سخت نگیر

سوال های مرتبط