۱ پاسخ

هنوز خیلی کوچولوعه طبیعیه از تنهایی و تاریکی بترسه .
اما اگر هر کاری و میخواد با گریه پیش ببره این خوب نیست .
سعی کن براش توضیح بدی یا حواسش و از اون موضوعی که باعث گریه ‌ش شده پرت کن .
بعضی مواقع هم باید محل ندی .

سوال های مرتبط