خانوما من از زایمان میترسم هرشب خواب میبینم چی کنم

۹ پاسخ

ب بعدش فکر کن ک نتیجه چیه نی نی نازتو بغل‌میکنی

منممم كاش ميشد تخم بذاريم😩

من هم هفته تو بودم اصلا نمیترسیدم الان که ۲۰روز مونده بهش میترسم

من زایمان طبیعی شدم از پسر اولم بنظرم اونجور ک‌بقیه تعریف میکنن سخت نیست خیلیم راحت ب شرط اینکه یک ماما حرفه ایی داشته باشی اینجوری هیچ استرسی نداری و‌خیالت راحت

منم دیشب تا خوده صبح زور زدم تو خواب😂 صبح بیدار شدم خسته بودم از زور زدن
آخر بچم بدنیا نیومد طبیعی

من تا این موقع هفت ماهگی خواب زایمان ندیدم تااااا دیشب ..امپول میزدن بیحس نمیشدم بچه رو بدنیا بیارن 😂😂 خیلی خوابش واقعی طور و دلهره آور بود😵‍💫😂😭

دیگه آخرش باید زایمان کنیم دیگه چاره چیه

و منی ک تا الان ن ترس دارم ن استرس از زایمان

منم هر شب خواب میبینم دارم میرم اتاق عمل 😅😅

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری