۸ پاسخ

اره خسته ی راهه

من فردا میرم زایمان بیمارستان قایم هست تعریف کن لطفا چطور بود با اینکه ی بار تجربه دارم ولی از‌دکتر که بی حسی میزنه بگو؟ و‌اینکه بهت خواب اورد زدن؟

عزیزم خودت بیدارش کن هر دوساعت شیر بده نخوره بخابه قندش میوفته

خودت باید بیدارش کنی

ای جانم بدنیا اومد عزیزم خدا حفظش کنه چطور بود زایمانت؟

آره باید خودت هر دو ساعت حتماً بیدار کنی قندش نیوفته

نه باید بیدارش کنی هر نیم ساعت وگرنه قند خونش افت میکنه و زردیش میره بالا

دوسه روز اول اره همش خوابن خودت باید بیدارش کنی هردوساعت

سوال های مرتبط