بهش شیشه نده
بزار آنقدر گشنه بشه تا مجبور بشه سینه رو بگیره
رابط سینه بگیر از داروخونه ، سرش مث سر شیشه و پستونکه بچه سینرو میگیره بعد چند برش دار
خب اولش بود باید سینتو میدادی میک میزد تا شیر تولید میشد
ولی بعضی ها هم کلا شیرشون کمه عذاب وجدان نگیر اگ شیرت نمیومد فوقش یکماه دوماه اصلا پنج ماه میداید با بزرگتر شدنش دیگه سیرش نمیکرد بازم. مجبور میشدی شیرخشک بدی...
چون شیشه شیر بهش دادی خوردن اون براش راحتره برا همین عادت کرده بهش
منم همین مشکلو داشتم ولی این قد تلاش کردم کم میاوردم تا الان که فقط سینه میگیره
من به خاطر زردی مجبور بودم شیره خشکم بدم تا زودتر ادرار کنه تا از تنش خارج بشه
تلاش کن کم نیار سخته ولی یهو دیگه میگیره
بدوش با شیشه شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.