۹ پاسخ

دیگه نمیگیره بچه منم همینجوری شد دیگه نخورد سینه رو ول کرد هرکاری کردم نگرفت

خیلی سینه روشل کرده نوک سینمم آویزون شد😂🤦🏻‍♀️

سینه مادر، نیاز به مکش قوی داره. ولی شیشه شیر با مکش ضعیف هم شیر میده. خب معلومه بچه اونی که راحت تره انتخاب میکنه. مگه کارشناس شیردهی بهداشتتون اینا رو نگفته براتون؟ حالا یه سر برو بهداشت بگو، شاید راه حلی داشته باشه

خب پس خودتواذیت نکن

۱۰باری دوشیدم بعدش دیگه کم شده بود منم دیگه ندوشیدم واینکه سینمم خیلی بدحالت شده بود

ی چندباری دوشیدم شیرمو بعد سینم بدحالت شده بود منم دیگه همون شیر خشکو دادم

اره خب چیکارمیکردم نخورد منم بیخیالش شدم

فک‌نکنم‌دیگه بگیره بچه منم همینطور نگرفت دیگه سینمو هرچی هم تلاش کردم بردم دکتر اصلا نشد ک نشد

روزی چندبار میدادی شیر خشک؟

سوال های مرتبط