۴ پاسخ

آروغ زده ؟؟دختر من وقتی آروغ داره اصلا نمیگیره سینمو یا اگرم بگیره با غرغر کردن میخوره

دل درد شاید نمیگیره

یکم سربه سرش بزار میگیره شیرخشک نده تامجبوربشع ازگشنگی سینه بگیره

اگه شیرخشک میدی دیگه هیچوقت سینه تو نمیگیره دختر منم اینجوری شد

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی