خانوما بچم سینمو نمیگیره چیکارش کنم😢

۳ پاسخ

اگه قطره آد شو دوست داره یکم به سینت بزن انشاءالله که بگیره سینتو

واسه منم خیلی سخت میگیره ،من اینکارا رو میکنم تا بگیره، همون لحظه سینمو میشورم خیس میذارم دهنش، یا یکم سر سینمو با اب قند شیرین میکنم، یا راه میرم سینه رو میذارم دهنش ، اگه همه اینا هم جواب نده از کنار سینه ام با سرنگ یکم شیر خشک میریزم دهنش که شروع کنه مک زدن

یه دکتر ببر
ولی دختر من ۲ماهه تو خواب شیر میخوره وشیشه هم نمیگیره با قطره چکون شیر خشک میدم وقتی بیداره وگسنه هست

سوال های مرتبط