۴ پاسخ

من همین مشکلو دارم میگن نافش درد میکنه

شیر اولیه آبکیه و بخاطر همین با یه ذره مک راحت بیرون میاد ولی شیر ثانویه غلیظه و نیاز به تلاش بیشتر داره
بچه چون باید بیشتر مک بزنه فکش خسته میشه و گریه میشه بعد که اون یکی سینه رو میذاری دهنش چون دوباره اونم شیر اولیه اس و نیاز زیاد به تلاش نداره میخوره
سعی کن یکم باهاش بازی کنی و فکشو ماساژ بدی که حتما شیر ثانویه رو بخوره چون بیشترین پروتئین و ویتامین توی شیر ثانویه اس و وزن دهی بهتری داره

اون طرف راحت تره براش یا شاید شیر بیشتر داره یا نوک سینت فرق داره
برا منم ۳روز اول اینطوری بود دخترم خوب شد
بخاطر شیرم بود حس میکردم کمتره یک طرف

منم مشکلم همینه

سوال های مرتبط