۲۵ پاسخ

واای بنظرم سمت راستی خیلی بهتره..اون قبلیه چن بار ک جیش میکنن میوفته پایین

اره سمت راستی جدیدت . ببین نازکه ولی پس نمیده خدایی خوبه

خیلی بده همش نم پس میده من دوباره از همون قبلیا رفتم گرفتم

ولی جذبش عالیه

من ک از جدیدش راضی ترم ،خیلی بهتره جذب فوق العاده
اون قبلی درجا میفته

ببین یه جذب فوق العاده داره اصلا باورت نمیشه
من یبار سمت چپی رو گرفتم دیگه هیچ وقت سمتش نرفتم
شرتی و این سمت راستی عالین

اره من خرید کردم سمت راستی بیخوده
انگار فیکه 😅
سمت راستی ک خیلی عالی بود
ولی این جدیده نازک هست ولی نم پی نمی‌ده

سایز ۶ استفاده میکنین ؟ منم پسرم همسن پسر شماس سایز ۴ هنوز

کوکومی بخر عالیه

من که از سری جدید راضی نبودم

بنظرم مای بیبی شورتی بگیر من میگیرم راضی ام

عشقم منم جدیداشو گرفتم خب نازک هستن ولی نم نمیده خوبه

وای فاجعس منم نمیدونستم
۴بسته خریدم یکماه پیش خداروشکر زود تموم شد

نه عزیزم نازکه و بهتر از قبلی هست پس نمیده فوری

شورای مای بی‌بی عالیهههههه

فقط هانیز

منم جدیدا رو دیروز همسرم گرفت گیرش نیومد از قبلی ها شورتی میزاشتم نم میده براش نمیدونم چرا

من عاشق مای بیبی هستم چون مولفیکس گرفتم چرت بود پس میداد البته سری جدیدشو هنوز نخریدم دخترم تازه ی بسته سایز ۵داره تموم میکنه

فقط هانیز و کانفی

خیلی اشغال شده اصلاخوب نیس🤕

سمت راستی یه بار استفاده کردم درسته تازکه ولی چسپ قوی داره هم جذبش خوبه .ولی پیشنهادم بهت شورتی عالیه خیلی خوبه

آره سمت راستی کانال داره جذبش خیلی عالیه

نازک بهتره که من چون قبلا ضخیم بود هانیز گرفتم

منم چند تا سایز 4خریدم، چسباش بدرد نمیخوره

دختر همون سمت چپیو من خریدم 600انقدر بیخود شدن کلا مولفیکسم همین لعنتیا گند زدن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری ۱۶ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۶ ماهگی