فرزند پروریی شیرخشک مای بیبی

تصویر
۴ پاسخ

مگه الان بچه نداری؟
ناشکری نکن
تنبلی که چیزی نیس
متخصص زنان و ناباروری بری داروهای عالی میده دوقلو میاری وزنت صددرصد نیاد پایین ولی اخلاقت با۳تابچه فعکرنکنم خوب بشه😁😆

تنبلی تخمدان ک چیزی نیست رفع میشه من خودم بعد از ۱۱ سال تصمیم گرفتم دومی رو بیارم رفتم دکتر گفت تنبلی تخمدان شدید داری بهم دارو داد ماه سوم حامله شدم

حالا فکر کن بابات رفت تو اینجور شدی من چی بگم که به فاصله ی سه روز هم برادرم و از دست دادم هم مادرم و 💔
پدری هم ندارم
همیشه به این فکر کن زندگی‌ای بدتر از نگهم هست پس به خودت بیا و خودت و جمع و جور کن

عزیزم نابارور نیسی تنبلی تخمدان داری که درمان میشی
در بقیه موارد هم فقط باید رو روانت کار کنی تا بتونی بپزیری
پس انقدر خودت و سرزنش نکن قشنگم
همه کم و بیش این مشکلات رو داریم

سوال های مرتبط