مای بیبی#شیرخشک#رفلاکس #شیر مادر

تصویر
۸ پاسخ

البته دوستان قراره گوشت رو تو زود پز بپزم چون قراره برای نهار باشه

گوشت گوساله بهتره
پیاز داغ کن بعد گردو آسیاب شده بریز در حد چهار پنج دیقه سرخ شه دائم هم بزن که ته نگیره زیرشم کم باشه بعد گوشتو بریز سرخ کن.بعدم آب ولرم بریز بذار بپزه.یک ساعت مونده که برداری رب انار با یه ذره رب گوجه بریز رنگش تیره بشه.اگر ملس یا شیرین دوس دارید یکم شیره انگور به میزان دلخواهت اضافه کن.فقط حواست باشه پیاز داغت خیلی ریز باشه .گردوتم خیلی تفت نده که تلخ میشه.اگر خورشتت به روغن نیفتاد دوتا تیکه یخ کوچیک بنداز یه ربع آخر

گوساله گزینه ی بهترایهالبته برا شب دیگ
اول پیازتو رنده ریز بزن و تفت بده بعد گوشتتو همراهش ی تفت بده و گردو رو بریز یکم ک سرخ شد رب انارتو بزن و آب سرد بریز بعدشم یکم نمک و بزار جا بیفته چون گوشت گوساله دیرتر از گوسفند میپزه زمان بیشتری بزار باشه

قطعا گوشت گوساله برای فسنجون خیلی بهتره

پیاز ریز رنده کن،سبک که شد گوشت بریز تفت بده سرخ که شد گردو اسیاب شده بریز.با زرچوبه وفلفل سیاه و یه کم رب گوجه و چند قاشق رب انار خوب تخت بده اب بریز زیرشو کم کن بزار بپزه.اگر روغن ننداخت یه تیکه یخ بنداز روغن میندازه

گوشت گوساله بریز عزیزم

عزیزم در خواست میدی

کوشت گوساله

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری ۱۶ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی