برا من سه روز بود تکون نمیخورد فقط مثل ماهی یکمی کش و قوس شو میفهمیدم امروز رفتم صدای قلبشو شنیدم خوب بود گفتن اون تو داره کیف میکنه.فقط پدر ما مادرها درمیاد تا بچه دنیا بیاد
بهتره برید بیمارستان
میتونید با اورژانس هم تماس بگیرید و ازشون راهنمایی بگیرید
طبیعیه والا من بعد سه روز تکون نخوردن دیروز رفتم بیمارستان گفتن تو این هفته چ تکون نخوردنی 😒😐😐
تو این هفته طبیعیه یادمه این هفته ک بودم خیلی کم تکون میخورد یا اصن تکون نمیخورد ولی دوس داری برو بیمارستان خیالت راحت بشه
برو اگه مطمئنا تکون نخورده
برو دیگ منتظری
اره حتما برو
یه چیز شیرین بخور یک ربع صبر کن به سمت چپ بخواب تمرکز کن ببین تکون میخوره یا نه سکسه ام کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.