از دیروز بچم تکون نخورده😭😭😭😭

۱۰ پاسخ

🤣🤣🤣🤣😕🫠خیلی زوده

کلا همینه برامنم همینه

دلستر با بستنی بخور عزیزم تکون میخوره

مال منم سه یاچهارروزتکون نمیخوره بعدش یه کله تکون میخوره انقدرکه نگرانی نداره نمیدونم چرابیشترتاپیکاهمیناهس😐

طبیعیه نترس
تا ۲۸ هفته حرکت منظم مهم نیست بعد از اون مهمه

واس منم زیاد تحرک داره میترسم🤦‍♀️

شیرینی بخور بخواب رو پهلو چپ

یه لیوان شیر سرد با خرما بخور
یا موز بخور اینا بچه رو به ورجه میاره ان شاءلله که تکون بخوره چیزی نی نگران نباش عزیزم

طبیعی هست عزیزم

از دیروز ساعت چند؟

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری
مامان پسرم و دخترم مامان پسرم و دخترم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد