🤣🤣🤣🤣😕🫠خیلی زوده
کلا همینه برامنم همینه
دلستر با بستنی بخور عزیزم تکون میخوره
مال منم سه یاچهارروزتکون نمیخوره بعدش یه کله تکون میخوره انقدرکه نگرانی نداره نمیدونم چرابیشترتاپیکاهمیناهس😐
طبیعیه نترس
تا ۲۸ هفته حرکت منظم مهم نیست بعد از اون مهمه
واس منم زیاد تحرک داره میترسم🤦♀️
شیرینی بخور بخواب رو پهلو چپ
یه لیوان شیر سرد با خرما بخور
یا موز بخور اینا بچه رو به ورجه میاره ان شاءلله که تکون بخوره چیزی نی نگران نباش عزیزم
طبیعی هست عزیزم
از دیروز ساعت چند؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.